Snart kommer solen!

Idag är det inte ens två veckor kvar tills jag och min stora pojke åker till underbara Thailand.
Min bästa och äldsta vän har bott där tidigare i livet och stortrivdes lika bra som jag stortrivdes när jag bodde i London. Jag vet hur det känns att längta till en plats nästan varje dag. Nu åker hon i allafall tillbaka till sitt paradis för att gifta sig med sitt livs kärlek. Det är så fint att jag kan böla när jag tänker på det.
Det ska bli så härligt att åka ensam med min fina Thias också. Han har ju så fått ta ett kliv tillbaka sen de små barnen kommit och det har gått bra, han är verkligen världens bästa storebror och älskar sina syskon. Men han förtjänar ju för det, all uppmärksamhet han kan få och behöver lite egentid med sin dammiga mamma.

Nu är alla praktiska saker ordnade. Bagage, transfer, telefonkort, biljetter utskrivna. Imorgon ska jag gå och växla pengar. Sen är det bara att börja räkna ner dagarna.
Jag ska meditera, träna och få massage hela dagarna. Samla på med tonvis av energi och kärlek att ösa över mina barn när vi kommer hem igen.

Det är en del jag kommer få ta igen i skolan. Ärligt talat hade jag nog inte åkt någonstans så länge alls om jag vetat innan att jag skulle plugga för jisses vilket tempo det blev när första kursen var klar. Men men, det får lösa sig helt enkelt. Världens bästa Petra ska stå brud och det skulle jag inte vilja missa för nåt i världen!
Det känns som igår vi stod och mimade till Spice Girls i mitt vardagsrum!
...så tjuter jag, haha vad var det jag sa!
Det ska bli helt fantastiskt <3

Kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0