Shopping

Idag har jag köpt.
Ny skötväska från P.o.P.
Body + mössa från P.o.P.
Overallen som bebisen ska åka hem i från Cubus
En ny klocka till mig själv C.O.
Födelsedagspresent till Elin (Holgers syssling) från C.O.
Välkommen-hem-kalsonger till Thias från Cubus

Så har jag varit i skolan och pluggat matte, sista lektionen innan första provet, det går över förväntan. Jag har hört talas om den där spärren man ska komma över men inte trott på snacket för fem öre men titt bara :) Så härligt!

Nu sitter jag och har fjärilar i magen över att älskade lilla Thias ska komma hem med sin morfar från Italien! Inte för att han varit borta så länge men det är väl något speciellt när han reser bort bara... Jag ska pussa ihjäl honom!
Nu får han komma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0