Och igen och igen

Jag gör visst ett nytt försök till att vara aktiv bloggare, även om man nog inte riktigt kan kalla sig bloggare när man mest skriver för sin egen skull iallafall.. Min blogg är en dagbok som slipper ligga och samla damm i en bokhylla eller vara obekväm under kudden.
Idag är det måndag, en sån dag som många tycker lite illa om, men inte jag för då har jag längtat till Emerdale hela helgen, haha.. Helt otroligt men jag är hooked kan jag lova!

Annars för måndagsdepparna, kan vi ju slänga in lite helgbilder, min har nämligen varit ännu en ganska fantastik :)



PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken(armband,halsband, örhängen), stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Idag fick vi in några nya produkter.

2011-10-10 @ 11:58:02
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0