Intervall

Ja, den här bloggen tynar liksom bort, sakta men säkert.. Mina mammalediga dagar består av mycket och jag har sällan mycket tid över, men man kan inte säga att det är så intressant för den som inte är störtförälskad i min familj, sådär som jag är :)
Nu har halva sommaren iallafall gått, kan vi konstatera tillsammans, kan vi bocka av sommargrejjerna? Få se..

Grilla: check
Bada: check
Sola: check
Semestra: check
Parka: check
Sitta på uteserveringarna: check
Utomhuskonsert: check
Åka båt: check
Jordgubbar med glass: check
Midsommar: check

...jag tror jag kryssa för en bra sommar, Legoland var fantastiskt.. och mer blir det :)
Ikväll är jag själv med lilla Oggi (Holger såklart) för Thias, Lucas och Jocke är ute i skogen och kampar.. det får bli soppa, chips och oändligt med bebismys :)

Medan jag lever i idyllen och har det oförskämt bra har samanlagt 92 mist livet i Norges fruktansvärda våldsdåd, jag kan inte annat än att tända ljus och tänka på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0