Fullmåne?

Jag har inte markeringar för månarna i min nya kalender så jag kan inte vara bergis men jag skulle kunna slå vad om att vi i alla fall hade fullmåne inatt!? Jag sov kanske en och en halv timma.. När jag ligger och vrider mig när det är fullmåne har jag fler tankar än det får plats i huvudet. Igår kväll skrev jag en hel bok i huvet, det har hänt förr, en om systrarna Sköld, en om bröderna Pettersson (men då heter dom Brat), men igår blev det detaljerat.. jag var ordagrannt på väg att gå upp och börja knappa ner det på datorn också, den skulle handla om Marit och hennes interagerande med andra, framförallt män. Meningen "social handgranat" skulle förklara en del. Allting skulle komma från samlade singelerfarenheter- mina och många andras! Vilket gör henne väldigt verklig även om det är rent hittepå'. Jo jag ska nog spåna lite. Skulle vilja gå en kurs så jag inte bara författar bra, utan rätt med ;) Varför ska man vara ödmjuk när man kan vara bäst?

Vädret är underbart idag! Det blir en varm-o'boy-promenad i skogen när min vackra man vaknar efter sin sista natt.. Thias är ute och leker i solen redan.. jag ska nog sätta mig och sy på verandan :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0