det var en gång en smal Bella...

 
Nu-->

Jäpp, smal och vältränad.. nu är jag gravid och har sämre kondis än när jag var rökare, hehe! Det ska bli obeskrivligt kul att börja träna igen när man kan sätta upp mål.. springa vilse i skogen och spendera en timma morgon och kväll till att bara trimma, mmm...
Och jag längtar efter bebisen så jag inte riktigt vet hur jag ska stå ut i tre månader till! :) Det slog mig här om dagen hur otroligt kär jag är i Lucas, och så ska jag snart få en liten människa som ju liksom är en liten Lucas.. Det skrämmer mig lite. Så stort är det.
Thias, min älskade underbara bobbis är i Skåne nu med min papi :( jag mår dåligt må jag säga. Thias ville ha mamma hade han sagt innan dom ens kommit till Linköping med tåget. Jag böla nästan.. Han kommer hem på måndag, tills dess får tiden stå stilla.

Idag har jag sytt kuddarna klart, nästan. Lite slutfix kvar men typ klart, och jag är himla nöjd.. det känns som att det kommer lägligt till våren, tyget är ju verkligen vår!



Åh jag vill ha vår, jag vill ha maj!

Kommentarer
Postat av: Nynna

Vad fint det blev. =) Ja nu vill vi ha vår.

2011-03-25 @ 09:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0