Kära tomten

Jag vill ha:
1. En iPhone
2. En ny dator
3. En bil
4. Massvis med kläder, smink, make up, accesoarer och allt sånt en kvinna förtjänar att bada i
5. Ett badkar, med lejonfötter.. lejonfötterna är viktiga annars får det va
6. En barnvagn man kan jogga med
7. Nya löparskor
8. En parfym: Antingen "dior addict"-sommardoften (vinterdoften är alldeles för frän!)
eller Naomi campbells; jag minns inte vad den heter men den är neutralfärgad med en typ camelbrun kork och luktar lite cocos, men inte för mycket.
9. En resa för hela familjen, behöver inte vara något stort, bara en weekend-grej räcker. Ska gärna kunna kombineras med lite vuxentid på det eventuella hotellet, t. ex. med hjälp av ett spa.
Då behövs visserligen en nanny också, så det kan få bli nr. 9
10. En nanny
Jag räknar inte med att du ska kunna fixa allt eftersom du har så mycket att göra såhär års och jag är lite sent ute. 80 procent skulle jag också bli glad för. Men om något ska utebli så får det vara... nej förresten, jag vill ha allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0