Elfel på landet

Såhär mycket frös jag i morse när elen i vårt lilla hus i skogen hade fått spel. När man satte på vattenkokaren släcktes lampan i taket i köket, man kunde alltså använda vattenkokaren som strömbrytare, jättewierd!
Och som du kanske kan ana var ju luftvärmepumpen ur funktiooon så att säga. Min första reaktion när vi insåg det i sängen var "vi måste åka härifrån" Haha, jag är fortfarande stadsbo i hjärtat.
Efter mycket slit fick han ordning på röran min fina fixarman, och livet kunde fortsätta som vanligt. J och M kom ut och vi åt pizza och konstaterade att vi inte fått nåt gjort de senaste två helgerna, denna helg skyller vi på vädret, förra allmänt klanteri.. men som tur är har vi så jävla bra humor så vi kan vända det till nåt att skratta åt om det behövs ;)
Snart blir det ljusare och ljusare
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0