en eh.. bil till!?

Det ä coolt att ha en camira mopedbil!!!! hahaha lucas köpte en för 8000 kr till mig, oss. För att jag ska kunna ta mig till och från bussen utan att vara beroende av honom, tills mitt körkort är klart och när bilen är upptagen tills jag köpt en egen. Han ringde på den i söndags och åkte till sthlm och hämtade den i måndags :) och tog den till jobbet och hem igår haha. Det är humor!
Den är så ful så den blir söt.. det är rätt fantastiskt gjort för våran skull, utan att blnka, tveka eller ställa några krav. Förutom att bo i bärsjöholm då men det vill ju jag med så det gör ju inget. Nu vill jag bara att två månader går fort så allt blir mer på riktigt.. allt!

Nu måste jag ställa in matvarorna som jag inte orkat ta hand om på hela kvällen..
Puss kram och tonvis med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Nynna

Det är ju hur häftigt som helst.

På gång med körkort då?

2010-10-22 @ 13:36:32
Postat av: Ellabella

Ja det går rätt bra, vi har bytt plats lucas och jag så jag kör i princip överallt nu, jag ska bara finslipa en massa på det jag är osäker på sen kör jag upp :)

2010-10-24 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0