Snyggt!!!

I morse var jag sådär lat så jag hade ungefär en fjärdedels minut på mig att göra mig klar för jobbet, efter att Thias gått till skolan. Så illaluktande, osminkad och med halvborstade tänder gick jag och jobbade och har hela dagen hanterat allt från kiss till öppna sår och för gammal mat. Jag har aldrig längtat så mycket efter en dusch som när jag hämtade Thias på skolan.. Men då ringde Petra och sa att hon va i stan, äntligen efter en alldeles för lång semester i Thailand.
Jag var ju bara tvungen att åka ner på en gång, mm.. på stan finns ju alla snygga fjollor som har borstat tänderna alldeles lagom länge på morgonen och inte hållit på med något kiss alls, inte ens sitt eget för snygga tjejer går visst inte på toaletten!?

Det var fantastiskt att träffa min älskade Petra igen och hennes underbara lilla loppa i alla fall.
Nu har jag gjort mig snygg, så det så. Ren och fin och borstade tänder. Snart slutar Handsome jobba så då åker vi hem :)

Ha världens bästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0