Långhelg

Jag är inte kristen.. men just nu är jag väldigt tacksam över hela jesus-grejen för annars hade jag haft skola både imorgon och på fredag =) åh vad skönt det är att vara lite ledig. Egentligen är man ju inte ledig när man pluggar bara för att man inte har skola, men det känns inte så hårt om jag får sitta och läsa med Thias och Lucas i närheten och slappna av ute i B-holm.. Tog bussen ut idag och L fick komma och hämta oss i Åby centrum.

Men på måndag ska vi till trafikskolan och gå handledarkursen så man kan övningsköra... lagligt! Sen ska det köras som --- heeeela sommaren så jag kan använda min fina skatteåterbäring till en intensivkurs i höst.
Så ska det gå till, eftersom jag åker väldigt mycket bil med Lucas redan så kommer det ju finnas möjligheter, när jag kan grunderna så byter vi plats helt enkelt. Och läshuvud är ju vad jag redan har så teorin kommer gå lätt, det har den iallafall gjort när jag har testat på nätet..

Nu ska jag koncentrera mig på Hockeyn, det går bra för USA och det gillar vi =) tills dom kör mot Sverige.
Ciaooo

Ostbågar är sjukt gott btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0