Nähemen!!

Det händer mycket bra och roligt nu :)
Hanna har precis flyttat in som granne till mig och vill börja springa så nu har jag en löp-buddy oxå.. Första dagen på jobbet var mer än lyckad och de andra assistenterna var pratglada tjejer från pite som jag kom kalas överens med direkt och vi hoppades på att få jobba ihop mer i sommar. Imorn ska jag till gymmet med en brukare, snart ska jag på grillkväll hos min chef i deras nya hus med våra barn, och efter fyra veckors givande sommarjobb nalkas England med männen i mitt liv Papi och T.

Och..
Bellan har en date, kors i taket! Det var tillochmed jag som frågade.. lugna puckar såklart, jag ser fram emot mina möten i framtiden, men det är himla nice att bli uppvaktad och sedd och aldrig fel att spendera tid med människor som får en att le. ...Med rena rama friluftsmänniskan :) haha, hur ska det gå? Tänker han få mig att klättra berg och paddla kanot på hans nivå så kommer han ju få skratta kan jag lova. Misstolka mig inte, jag tycker sånt är skitkul! Men oftast just därför att jag är så dålig på det och det för det mesta slutar med slapstick-humor.

Men kan ju tro att det är sommar i luften ;)

Tackar och niger för sovmorgon imorn, men nu får dagen sluta för mig..
G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0