Tidernas tokigaste lördag

Jag Thias och Malin åkte ut till huset i Lindö, åt kanongod middag och bara mös! Sen kom det lite folk, Thias gick och lade sig superduktigt och vi skulle basta, bastade, drack lite öl och hade hur jävla askul som helst. Spelade "med andra ord" garvade så vi nästan kissade på oss. Låter ganska trevligt ellerhur!? Jomen sen slutade kvällen med sönderskuren högerhand och diverse benbrott och sträckningar. Jajjemän jag stod för allihopa. Såklart. Jag ska byta efternamn till klantarsel!!! Sa jag att jag halkade nästan ihjäl mig på nyårsafton dessutom!? ja jag var helt nykter. Men igår/igårkväll.. Jag var trots allt först upp/hem i morse och fixade frukost, städade, laddade diskmaskinen och grejer.. och jag ska fan göra snöänglar i alla fall. Så det så!

Senare idag är jag och Thias bjudna till Papi på sen julmiddag med Storebror och Mickis. Sen ska vi till badhuset, älskar att man kan ta med ungarna till träningen och ha askul samtidigt.
Japp jag ska simma. För jag har inget gips! Knepigaere blir det med såret i handen som fortfarande blöder.. men det måste ju ha slutat till kl 18 ikväll!?

Nya året börjar med demonstration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0