Jag är bortprioriterad

Jag har inget jobb längre. Pga av att dom måste prioritera vikarier så får bara dom mest kontinuerliga vara kvar. Jo jag har ju barn då och är helt ensam med det så klart jag får gå. Sen har jag varit hopplöst ofocuserad ett par månader, och jag tänker inte skylta med varför och om allt som har hänt men. Du, vet.. haft en såndär period du också har gått igenom!
Himla synd för jag älskar Riks City men ser det som en skjuts ut till att ta tag i det jag har sagt hur länge som helst nu.

Då blev det skolbänken igen för bellan då, en termin räcker och sen universitetet. Fan vad nce! =) Och på onsdag är det handledarkurs på körskolan!

Inatt somnade jag kl 6 på morgonen. När ska detta sluta?! Gick och la mig i sängen, vred mig ett par timmar, gick och la mig på soffan, vred mig ett par timmar till, gick tillbaka till sängen, vred mig... plötsligt ringde klockan när hon var 7.00 och kors jag hade visst somnat. Men det blev inget dagis. Imorgon istället!
Så allt det där jag lovade mig själv att jag skulle göra idag i förra inlägget blir inte av. Men det mesta.. Resten får jag ta imorn.
Imorgon imorgon imorgon.. kan någon skjuta ordet imorgon!?

Idag fyller mammas Larry 40 jämt så ikväll typ 20.00 kommer bästa Olga hit och passar lillfisen så går jag mami, Larry, Emil och Mickis ut och käkar på den amerikanska restaurangen som Larry var nyfiken på. Tar oss kanske en drink och älskar att vi är släkt med varandra =) mer familjesammankomster åt folket!
Jag ska göra mig lite fin, det var länge sen..

Nu, KAFFE, duscha, handla, packa och så kommer Petra på besök med världens finaste bebis bland kartongerna och tar en fika.
Kärlek kärlek kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0