Fredag igen

Jajjemän it is, jag är fortfarande lyrisk..
nope
vet fortfarande inte varför, men det kvittar väl =)

Idag har jag åkt skidor, yey.. himla kul och det gick bättre än jag hade förväntat mig, hm inte så fort men jag stod upp hela tiden, hehe, och jag hade jävligt kul!
Sen hem igen och nu sitter jag och snackar skit med T's pappa på fb, helt sjukt skönt att det kan få va så efter allt skit. Han tar en wirre och jag ett glas rött.
Han ville ha sångtips och jag levererar.. hur kul som helst,
Thias kanske ska förbi en sväng på söndag, men det var visst massa renoveringsbestyr på g i deras hus så rätt fullt upp, men så kan det ju va.

Jag är himla himla himla sugen på chocklad det är en sak som är säker.

Imorn då..? lördag, jag ska ta det lugnt. Det var något som skulle hända imorn men det har jag glömt bort så det blir väl en överraskning antar jag.. hihi.

Take care ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0