Digging

Jag hittar massa roliga saker när jag packar. Vad grejer man samlar på sig alltså.. och sanningar om en själv kommer upp till ytan, såna som man förträngt eller oskyldigt glömt bort. Granen är nere, borta nerklippt och ihopstuvad i en papperskasse. Det förtjänar den, den jäveln började bråka men jag vann!
Jag längtar till flytten så jag kan spricka. På tisdag kommer dom och hämtar pianot, och jag ska få pappas istället =) hell yes!!! Måste laga cellon igen, så jag kan börja öva inför bröllopet, det är visserligen inte förns i sommar, men jag ska ju "provspela" desto tidigare. Jaja, det blir bra, kör en vacker övning istället för ett stycke. Spelar man inte själv hör man ju inte skillnad :P hohoho
Skämt åsido, det finns faktiskt himla vackra övningar!

Nu har jag tagit tag i klädkammaren woho. Och alla mina klännngar är nerpackade. Tänk att för bara ett år sen ägde jag knappt en enda klänning =) jag lär mig! ska bara använda dom jag nu har införskaffat mig, lite flitigare oxå hehe..

Lyssnar på Alanis under tiden jag packar. Man blir glad av hennes musik =) glad och modig! det har jag ju alltid vetat, men på den senatse samlingsplattan är det med låtar jag aldrig hört och förjävla bra är precis allihopa!

Hat' då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0