bra dag

Jorå, det är en finfin dag.. det är de flesta egentligen..
..visst är jag bra på att låtsas som att tillvaron är fantastisk! jag går tillochmed på det själv ibland. Inte för inget, för jävligt mycket bra grejer är på gång! Jävligt mycket och det är sweet som fan.
Sen åker det förbi en Audi när jag går hem från dagis och man börjar om från ruta... hmm vänta... 6 eller 7 tror jag, haha. Well well, mycket är ju trots allt som sagt himla bra, jag får prioritera koncentrationen.
Jag kan tillochmed tycka att jag föredrar läget ibland, men man vill ju liksom som alla männskliga ha kakan i käften o handen samtidigt.

Skit samma

Nu är jag mätt och belåten och en kelsjuk katt och en mammagrisig pojke väntar på bara mig =)
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0