Bio, skollov och familjkärlek

Under lovet ska jag; träna, plugga, få upp hyllorna, loppisränna, umgås med friends och slappa, hinner jag det tror ni?!
Sitter hemma hos mamma, as usuall när jag bloggar eftersom jag inte fixat med dator och nät hemma än. Har haft viktigare saker för mig så det gör mig inte så mkt.. Hur är livet? Jorå, skolan går kalas, Thias är finare än finast, idag var jag på bio med Josefine och såg Shutter Island, himla bra film. Och det mesta flyter på precis som det borde, jag går och ler hela tiden och sjunger för mig själv sådär som man gör när man har mycket att glädjas av. Jag ser människor återförenas och bilda familj och det värmer mitt hjärta så jag får tears of joy som det så fint heter.. Mamma säger: du är ju helt lost, "ingen hemma" jag skrattade först, men... jaja
Blev attackerad av min lillebror, med flams och buffande och busande när jag kom hem, han är oxå kär :) kära människor är härliga. Allas leenden är vackra leenden, det går helt enkelt inte att ändra på!
Känner fortfarande att nånting är på gång, det där jag har nämnt förr, som jag inte har en aning om vad det skulle kunna vara. Jag vet fortfarande inte men det känns i hjärtat och magen. Fjärilsfamiljen smider liksom planer.
Boya, nu slocknar jag snart i soffan så god natt på dig värld.

smell yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0