jag kommer inte på nån bra rubrik

Jag har en bebis i magen numera.. vars! Det märks för dom senaste dagarna har det varit full fart kan jag lova, nu har jag kännt det både in och utifrån flera gånger utan att det är någon som helst tvekan om vad det är för något, hon/han ligger inte still ever. När man är gravid får man inte bli ledsen visste ni det? Hur befogat det än är så är man bara hormonell. Inte ett dugg kränkande. Hej jag heter Ella och jag är ironisk!

Idag ska Thias och jag barnvakta lilla Elin :D världens finaste Elin!
Det blir en klassisk gammal hederlig hyrfilm och fredagsmys på det. Nu tinar kycklingen till våran fredagsmiddag sen ska vi möta upp mamma Sara och pappa Anders lite senare. Skönt med en kvällspromenad! jag ger mig själv alldeles för sällan en anledning att gå ut bara för att gå ut, och nu ska man ju passa på när man slipper bli köldmördad.. bra ord va?! Jag kom på't själv..

Idag fick min pappa dagens ros, för det får hjältar! honom kan man räkna med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0