känslomässig pyttipanna

Jo.. både det värsta och det bästa som kunde hända, kanske!?
                vissa har det bra, undrar om dom vet om det..

Jag var på min gudmors bröllop i lördags och det var riktigt fint!! =) Finns bilder på bilddagboken, sen kom man hem till Norrköping igen och vardagen rullar vidare, jobb har jag så det räcker och blir över vilket ju är fantastiskt, synd bara att det inte går att planera mer än en dag framåt :/ men men, jag har i alla fall ett jobb.

Resan har lagts ner och nu är det operation körkort som prioriteras, jag hatar att bero på någon annan hela tiden och väldigt mycket blir lättare; jobb, Thias, resor.. Lucky Luke.. jag längtar ihjäl mig tills jag kan vakna med dig varge morgon baby!
I love you crazy



Jag har låst in min nyckel i tvättstugan så nu måste jag gå och skämma ut mig för nån granne..
Ha det!


Kommentarer
Postat av: sandra

sötella!

2009-09-09 @ 20:29:13
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0