Kafferep

Egentligen ska det finnas sju kakor, varav fem hårda och två mjuka, och dessutom nio tanter.. Tanterna bytte jag ut mot Anna-Elsa, Charlie, Mamma och barnen. Och så hade vi bara sex kakor, fyra sorters mördeg, chokladbollar och sockerkaka. Men det är pettitesser, allt blev supergott och nu har jag ju invigt servisen. Jag älskar den mamma! Precis som jag tänkt mig.
En jättevacker hackefors med hjortar på av guldbeläggning. Den är perfekt, inte massa puttinuttiga blommor och alla möjliga röriga färger, utan diskret, snygg och med många delar =) Nu kommer det bli en sport att hitta fler på loppisar, den är ju antik också!


Gammalt hackefors.. förbaskat vackert!

Nu är jag ett barn fattigare, ledig imorn, lite uttråkad men ändå rätt avslappnat nöjd med dagen.
Inhandlade lite pjux i rätta höstanda också, ett par extra stövlar åt Thias, så han kan ha kvar dom han har på dagis, och ett par bruna boots och svarta tygskor åt mig. Tre par, hmm gissa vart!? haha jaja.

Thias är också ledig imorn så nu ska vi se på film och söndagsmysa, sen blir det nog tidigt i säng för min del med.. med en bok ofcourse..

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0