hahaha vilken jävla dag :/

fan va jag svär!

Hur som helst.. vaknade med hjärtklappningar kl 4.00 hmm bra början! Sen sket jag i det och gick upp, fixa inför dagis.. Thias gympaskor -check. Till dagis och så till jobbet.. och det börjar med ryggdödarns' dusch... hähhhh.. Sen är det en försvunnen nyckel efter ett försvunnet tank-kort efter punka på cycklarna och såå vidaaareee ujuj.. Snart är det över, idag är det samhallskörning så alla nycklar är inte på plats. Vilket betyder att jag sitter där jag sitter tills dom är klara och kommer tillbaka.. Om sisådär en halvtimma kanske, sen har jag två brukare kvar innan hemgång.

Sen blir det snabbaste duschen i världen och ner till La Uva osminkad och dan för vi har bokat bord kl 17.00 sen förkrökas det för fulla muggar och vi göra oss roliga på andras bekostnad! sen utgång.. var får vi se, det lutar åt palace, men jag är lite Harryssugen, och CK gillar Hugo så det kan bli spännande =)

Nu ska jag äta en risifrutti, eftersom min plånbok var inlåst i skåpet som den fösvunna nyckeln tillhörde över hela lunchen så har jag inte kunnat äta än, haha..
Hu jeda mig

Snart tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0