jo..jo..jobb fi fan

MASSOR blev det den här vckan, och det är ju helt underbart för jag har ju inte jobbat så mycket som jag brukar den här månaden och resten av veckan är ju resten av månaden, su..su..suveränt bara!

Nu ska jag sjunga på en begravning och ett dop :/ och begravningen är rätt snart, aj caramba. Men nej nej jag klagar ej, det är ju något av det bästa jag vet! =)

Har även fått en tid till kardiologen finally (hjärtavdelningarna på sjukhuset) i Norrköping för en gångs skull. Skönt som fan att slippa åka till Linköping! Så ska dom sätta en sån där sändare mot bröstet som ska mäta hjärtrytmen under "vanligen en vecka" men det är jag lite skeptisk till för vissa veckor är det ju faktiskt alldeles jättebra och vissa är det faktiskt alldeles jättebajs. Time will tell fungerar inte riktigt i den situationen, men jag får väl höra med dom, man kanske får göra det i en period till framöver eller nåt sånt, eller helt enkelt längre än en vecka. Vi får se..

Ikväll har jag jobbat, sen kom jag hem till en hjläpsam mamma som har diskat och sparat två portioner pannkakor till mig och nattat mitt barn, kan man ha det bättre!? Svare nope!

Imorn ska jag ledsaga min favorittant till tandläkaren igen =) hon är för söt! Sen blir det att ta det lugnt inför helgen för from. fredag är det full rulle delux hela helgen!
Men vilken helg det ska bli sen.. yey

Take care alla


Kommentarer
Postat av: sandra

härligt med jobb! men jag ser dig inte så mycket (kan iofs bero på att du jobbar, eeh) iallafall, vad sägs om en fika nästa vecka. vi kan komma till dig!

2009-10-29 @ 19:35:55
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0