Vilken kanonhelg!

Verkligen, jag har varit ledig med himla gott samvete för jag jobbade rätt mycket hela veckan, skönt att ta igen lite! Fredags spenderade vi en stund med A-E o co. sen hade vi andreas över som nattgäst, alltid lika mysigt =) Med fredagsmys och god mat. Och igår var jag och Thias bjudna på slumberparty hos P och hans lilla Tova.. Det blev Harry Potter 3, pannkakor och himla massa godis!
Tova och Thias lekte till hyperventilation och jag fick frukost på sängen i morse :D hihi.. det minns jag inte sist jag fick av någon. Sjukt nice weekend helt enkelt! P är en fantastisk människa, vänner är som bäst när dom finns när man behöver dom, och är just vänner!
Ikväll har vi hängt lite hos morsan, ätit ihop och varit en såndär familj man är avundsjuk på ;) jag är en galet lyckligt lottad Bella! gäller att tänka på det lite extra ibland!
Nu bakar jag rågbröd med russin, det är ju inte helt fel!
Hoppas veckan blir lika grejt som helgen..

pics pics pics






Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0