Ledsen polarn'

Man kan inte gilla alla, återigen, jag vill välja mitt eget umgänge men jag kan vara trevlig när man stöter på varandra av en slump.. synd att livet är så komplicerat, men det är det ju inte om man inte gör det komplicerat, så skit i't istället why don't you!?
Oh, jag är så fruktansvärt trött på allt jävla drama hela tiden!
"men vi hängde ju jämt förr" ja men det gör vi inte längre bara. Jag är inte osams med någon, jag gör mig inte osams med människor, osams är töntigt! Känner bara inte för att umgås med människor som beter sig som idioter from time to time och som sagt, jag orkar inte med dramat! vet ju att det blir samma skit efter ytterligare ett par månader.
Däremot så beter jag mig som att jag älskar alla när jag är onykter, haha! Men vem gör inte det!?

ahhh sådär ja nu har jag rensat huvet..

Nu ska jag baka bröd, sen slänga mig på soffan och äta upp resten av chipsen. Grabbarna har precis lagt sig och drömmer nog om lördagsgidis snart =)

G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0