God morgon


Så vacker morningdoo.. haha

Igår var jag precis på väg att tacka ja till tiden jag skulle tänka på tills då. Jag tänkte under tiden jag hämtade kaffe och när jag kom tillbaka var den tagen! himla bajs alltså, det hade ju varit bra, men det gäller att va snabb ibland, jag får skylla mig själv. Så då blev det sagan om ringen-maraton idag iallafall, men det är ju inte helt fel det heller =)
Jobbar delat imorn så det väger upp samvetet lite.
Mamma blir barnvakt, fantastiska mamma!

Nu har vi precis varit och köpt lördagsgodis, jag och boysen. Ais sov över här inatt. Och snart kommer A-E & Charlie och hämtar honom, lämnar hos Ulla-Carin, sen kommer dom tillbaka och hämtar upp mig och T, lämnar T hos mamma och så åker vi hem till Patrik, vi måste köpa massa godis hörrni!!

Bytte ekg-lapparna idag och jag har ett öppet sår under båda, måste ändå sätta dit dom igen.. SKÖNT! jävla kuklappar, jävla ekg och kukhjärta!

Nähe, ska man dra på sig ett ansikte perhaps!? Will do
Ha en asbra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0