galen dag 3

Jag kommer strypa någon snart.. lapparna som man fäster ekg-dosan i kliar som satan och jag döööööööör.. jävla jävel-lappar vad dom kliar! Tog bytes-duchen idag och tänkte att det skulle bli bättre när jag fick på dom nya lapparna men icke.. fan!

Skulle jobba förmiddagen bara men det blev en delad tur i stället, så nu har jag hämtat T på dagis och sitter mätt och belåten hos mami som får äran att barnvakta under kvällen, men vi sover inte över, hon går hem med thias framåt kvällen så han få sova i sin egen säng.. och jag med. Skönt!

Imorgon är en stor dag för T, han får följa med mig på spårvagnen till jobbet och hoppa av hos Linus och Sandra, som passar honom timmarna innan far hans hämtar honom där, det går alltid att lösa om man trixar lite =) jag fick jobba nämligen och efter ganska lite jobb resten av veckan blir det lite av en prio!
Snart komme ju jul och sånt, då ska man ju inte vara fattig.

Nu har jag en födelsedagspresent på mitt sparkonto =) snart köper jag en symaskin! oj vad jag ska sy..

Ikväll blir det nog tyst.. och tomt.. jävlar.. måste leta rätt på spelreglerna, för dom är jag fan inte bra på, haha.
Yeye, det blir nog bra

Take care

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh jag vill också ha en symaskin! fuuuuuskigt ju! =)

2009-11-19 @ 21:26:45
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0