Åh vilken fantastisk dag!

Vaknade.. och log!
Jobbade, fick träffa bästa CK vilket inte var igår vi får hitta på nåt utanför RC-väggarna snart hun! Hehe..
Sen åkte jag direkt till sjukhuset och lämnade ekg-dosan, jajjemän :D jag är äntligen av med skiten, när jag kom sa hon att jag skulle lämnat den igår.. jag har alltså lidit en hel dag i onödan. Och nu är jag helt öm och nästan sårig :/ men mitt bad är kirrat så jag ska ta mig ett varmt sånt snart! Efter sjukan hämtade jag T på dagis och mötte upp Ellen för att åka till hyresvärden ihop, Thias var som vanligt Mr. Bängbula Puckosson hela vägen men det gick bra ändå. Så nu är det påskrivet överallt, lägenheten är inte längre min, minnst sagt blandade känslor. Dom skulle ge Ellen en tumme imorn, vi hoppas upp, men jag kan inte tänka mig nåt annat!
Sen åkte Ellen hem till sina folks och jag och T mötte upp Petra och Sandra vid donken, för jag har mens och är lika lat som jag känner mig ful och orkar INTE laga mat idag! Där fick man massa qualitytime med bästa Petra, min äldsta och trognaste vän!
Och roligast idag.. kommer nu..; Thias fick en ballong av tjejen i kassan, överlycklig så som barn blir av ballonger. Vi sätter oss ner... och jag råkar ha sönder ballongen!!!! Thias börjar tokvråla och tårarna bara sprutar!!! Och jag bara bryter ihop av skratt.. inte nog med att jag tar sönder mitt barns ballong liksom, jag skrattar åt honom när han gråter för det oxå! Och den tanken gjorde bara att jag skrattade mer, jag skrattar fortfarande! Och alla andra på Mc. Donalds också såklart, det var ju helt sinnessjukt kul! Och när vi gick fram kunde inte dom i kassan hålla sig heller och thias grät som.. ja som ett barn som precis blivit av med sin ballong.. och alla bara skrattade, och helt plötsligt började det rycka i hans mungipor med och han börjar asgarva han också istället så det hela slutade med att vi fick stötta varandra tillbaka till våra platser vid Petra och Sandra för att vi skrattade så mycket! Ojoj, jag kunde inte andas..
Det var sjukt kul!

Nu ska jag hoppa från 10an i mitt badrum!
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0