Tack!

Jag vet inte vems förtjänst det är men de senaste två dagarna har varit helt fantastiska så tack för att de har blivit som de har blivit.. Hade helt sjukt kul igår med Tessan och A-E på krogen och idag har bara varit klockren hela dagen! Jag har solat med Malin, busat med T tills han åkte ut till skärgården.. ätit på Black Lion (Orre bjöd dessutom) och haft humöret uppe hela dagen. Var hos sjukgymnasten idag oxå och jag är riktigt nöjd med besöket!
Och så älskar jag att jag kan sitta på balkongen nu! =) tända några ljus och bara mysa loss..
Det är nice. Tänkte lägga upp lite pics på min eufori på bilddagboken oxå.
http://amy-l.bilddagboken.se

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0