Idag

Idag är en väldigt lugn dag.. normalt skulle jag få jordens ångest och känna mig alldeles för understimulerad av att fortfarande (kl. 15.39) inte vara duschad och påklädd osv men inte idag! Idag låter jag mig själv vara en lat soffpotatis med inget alls att göra.
Anna-Elsa, Charlie, Ingrid och Love var här igår och såg på film(er) hela kvällen.. Charlie somnade så jag hämnades såklart och tog kort =P och hur som haver sov han och Anna-Elsa kvar för dom inte orkade gå hem, och är fortfarande här, så nu ekar guitarhero som vanligt i öronen när det är häng med A-E och Charlie =) fan vad jag tycker om dom!

Och i morse var elektrikern här och gjorde något med min ugn som jag inte minns vad det kallades, men det funkade iallafall så nu ska jag göra sheperd's pie! Och ugnspannkaka och potatisgratäng och ugnstekt falukorv, massa goda grytor och allt annat man har längtat efter att få göra i snart två veckor.
Jag borde få reducerad hyra för att ha tvingats äta ute. Men snälla Bellan orkar inte bråka.. Jag är bara glad att det är över!
Så idag ska jag alltså göra ingenting, och så en himla massa ingenting.. tills jag blir tokig och börjar städa ;-)
Diska ska jag i alla fall göra nu..
Lovely


XOXO
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0