Gretas pannkakor minsann

Greta var min mammas farmor och hon hade ett recept på pannkakor som är åh så fantastiska, speciellt när mammas magiska händer håller i vispen! Så idag är jag och T på besök hos mor min innan hon åker till Vadstena och mormor. Sen blir det hem och ha förtids-fredagsmys, jag och T eftersom han ska till Tina imorn.. det är ju ett måste liksom, tror inte han blir så besviken heller =)
Annars idag har jag bara jobbat och jobbat. Idag hade dessutom hela personalstyrkan möte i tre timmar så jag gick med 3 larmtelefoner och försökte delegera ut och ta över arbete åt alla nya vikarier så gott som möjligt, samtidigt som jag hade A-E på intro och skulle visa och förklara allt möjligt. Det gick galant kan jag säga =) stort ansvar är sjukt kul när det går bra! Fast jag hade sönder en vas för en stackars gubbe :/ som tur är så skrattade han bara.. och förlät mig.
Och så fick jag skjuts till dagis av charlie, kan ju inte bli bättre.. Tror jag sparade in en hel timma på det, fan vad jag vill ha körkortet nu alltså! Soooon...

Nu ska jag leka med en ballong säger något litet som rycker i tröjan jag precis har fått av mamma...
bra dag



sjukt bra dag


igen =)

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0