done

Det var den midsommaren.. Det var bra, vi dukade midsommarfint med rätt färg och blomster och JAG åt sill kors i taket, och allt enligt tradition var med och musiken såklart, det var guld. Som det ska va. Det blev jag, barnen och fantastiska A-E, Charlie och dread..
Charlie och barnen mötte upp min papi i folkparken tidigare under dagen när jag och A-E jobbade, så barnen fick dansa runt en stång oxå =) Thias hade skitkul, Ais tyckte det var töntigt.. haha. Sen efter jobbet att börja fixa, jag hade snott draglakan från jobbet som vi hade som dukar =) det rekomenderar jag! funkade suveränt och snyggt blev det ju oxå.

Jorå.. det var ok..

men det har legat i bakhuvet hela tiden

pics pics hur som haver


Ikväll har jag haft en lugn movienight med barnen..
Och imorn ska vi åka och bada nånstans om vädret tillåter =D finally!!! om det är grått så åker vi till busfabriken istället. Jag undrar om dread och charlie kommer ha roligare än grabbarna isåfall.. skulle inte va helt otippat, hehe.. Men jag hoppas på bad!

Ta hand om er!
Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0