Bluäääkk

Jag har haft en duva på besök med tätare och tätare mellanrum den senaste tiden. Det är visserligen trevligt med sällskap men jag föredrar det fjäderfritt. Efter ett tag började den ha med sig drinkpinnar i näbben.. Jag talade om för den att jag inte har någon alkohol hemma att blanda drinkar med ikväll, då sa den att den skulle bygga bo...

..ok inte riktigt så men den hade i alla fall byggt ett bo, med bl.a. drinkpinnar... OCH LAGT TVÅ ÄGG hur creepy som helst. Jag vet jag är världens största tönt. Anna-Elsa kom till undersättning och avlägsnade boet med äggen i, jag vill inte veta vad hon gjorde med dom sen.. Ringde Malin först, men hon är lite för lik mig och svarade... BLAAAA RING EN VETERINÄR ELLER NÅT DÅ!?? haha... Jojo, så han får skratta åt mig en skvätt.
Nu är boet borta, hoppas hon inte börjar om! Jag vill kunna njuta av min balkong utan att bli vättskrämd av massa flaxande bajs rätt vad det är!

Det possitiva med alltihop är att det är rensat på balkongen =) so long sopptipp! nu ska jag bara fixa med massa blomster, mattor, tyger och eld så blir det kalasmysigt där ute i år oxå. Vi inviger den redan imorn, fast som smygstart eftersom det inte kommer va riktigt klart..
Så kom hem till mig imorn kväll om du vill njuta av ett glas vin och sommaren med några stollar på min balle.. fast ledsen pojkar, no testosteron allowed seru! :/

Nu ska jag fortsätta fixa, tvätta, natta, göra kvällsmat till mig själv oxå, diska, städa och gå och lägga mig nån gång strax före jobbet =P
Kiss kiss


Kommentarer
Postat av: sandra

ella! jag är ledig nästa onsdag om du vill loppisrunda!

2009-06-23 @ 22:43:53
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: EllaBellan

wohoo då gör vi det! =) fan vad kul, inte imorn alltså utan om en vecka!? Mamma sa att dom har sommarstängt en period på ericshjälpen så vi måste cjecka läget så det e öppet först!

2009-06-23 @ 23:37:54
URL: http://eliot.blogg.se/
Postat av: sandra

yes kolla det så vi inte går i onödan

2009-06-24 @ 20:11:49
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0