Ljuv doft av en början

Så.. här är jag alltså med den nya, för att det verkligen ska kännas som från scratch tänkte jag dra några "tusen frågor"-frågor.. Du vet de klassiska du säkert redan vet svaren på ;-)

Namn: Ella Sköld (men de flesta säger Bellan)
Hem: Norrpans soppa
Famlj: Mamma ankan, Pappa Uffe, bröderna Peme och Des och en hel hög låtsassyskon =P och så förstås min egen babyboy som dessvärre är långt från baby numera. Thias Goliath Sköld på 5 år. Min stolthet, mitt syre och det finaste som finns i livet jag lever!
Utbildning: Msk/Usk
Sysselsättning: Timvik. inom äldreomsorgen.
Intressen: Jag har vuxit upp med pappas piano i öronen, en cello i knäet och en hel sjungande släkt och det är jag evigt tacksam för! Så Musiken är väl ett givet svar.
Lycka: Barn
Sorg: London
Mål: Läkare utan gränser
Civil status: Ensamstående med världens bästa unge
Fritid: va??!
Film: Ps. I love you!
Bok: Haha... fortfarande "regnbågen har bara 8 färger" av Peter Pohl
Film eller bok?: Bok utan tvekan!
Sitta eller ligga i soffan?: Sittligga
Coop eller Ica?: Inte säker längre
Pengar eller kärlek?: Kärlek utan att blinka!!
Dröm?: Familj på riktigt
Stolthet: De senaste 3 åren i allmänhet
Skam: Alla har vi väl varit tonåringar!? hehe
Sanning: Jag har det bra
Lögn: Jag är lycklig
Önskan: Det vet du om du känner mig! :)

C'est moi.
Hoppas du tittar in fler gånger.. när du ändå är och pillar på tangentbordet nu kan du ju svänga förbi http://amy-l.bilddagboken.se och spana in vad som händer i mitt liv om dagarna förutom vad som står här.. och i bildformat dessutom =)
Varning för Ultrasnurr Nollkollsson i framtiden för det är så himla jag! men det finns inte mycket att göra åt det mer än att le.. så kör hårt och skaffa dig lite skrattrynkor.

See ya! =)
Kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Chrille

Kul med en ny start och blogg :D

2009-06-04 @ 12:10:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: EllaBellan

Helt klart behövligt =) tack!!

2009-06-04 @ 15:54:42
URL: http://eliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0