Vilken helg!!! :)

Aj Caramba..: Fredag, lite jobba sen fest hos storebror och Hugo, dvs massvis med bra musik att dansa till och helt galet kul folk ute! Och igår hade AlleBalle fest för Mattias var i stan (är från norrland) och han är ju helskön så det blev oxå utgång med sjukt kul folk fast Palace. Det var jag och bara massa grabbar. Och det var drinkar överallt och en hur bra kväll som helst. Jag gick hem och kände mig nästan euforiskt nöjd. Fan vad bra det var alltså!
Och så... .. ok, jag har feströkt, men nästan inget alls mer än feströkt, så det är jag faktiskt rätt nöjd med.
Kär som fan är jag oxå! and I hear music when we kiss!!

Pics pics pics






Nu ska jag till Sams och bli bjuden på dagen-efter-krubb av MallanBrallan, snart ååååker viiiii Maaaaliiiiin!! :)
Så kiss kiss påer

Kommentarer
Postat av: saharabara

Kul o se dig igår söt! puss o kram saharabara

2009-07-19 @ 20:06:26
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0