Så varmt!!

Vattenkrig hade inte varit helt fel idag! svetten har runnit duktigt.. men med skapligt gnälliga barn (oxå p.g.a. värmen) tror jag att jag gjorde många en tjänst och hoppade det för den här gången. Vi har spenderat dagen med Malin i Ektorp och hennes nya lya som kommer bli kanonfin efter en hel del plockande =) och hm ja typ.. druckit vatten, druckit vatten ätit godis, druckit vatten, ätit varmkorv och druckit liter efter liter med vatten!!
På vägen hem sjöng vi ramsor som vi hittade på under tiden.. sjukt kul. Vi har ju liksom samma humor alla tre! hehe.. Nu är dom mätta, badade, nysmorda, tandborstade och ligger och snarkar efter det susar i säven Jag ska dra på lite Bob Dylan och njuta av ännu en fin sommarkväll på balkongen med Patrik.. gamla minnen med nån som får mig att skratta blir perfekt. Sen är det söndag.. vad fort det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0