Rörmockar-Bellan =)

Jajjemän seru.. Jag bar ut badkaret helt själv och så har jag fixat i flera timmar därinne så nu stinker det fint med avlopp om mig.. mmm sweet! jaja, det är gjort iallafall och behövligt värre var det! Och i bakgrunden dånar Dylan för fulla muggar.
Annars har jag inte gjort så mkt idag, var förbi Malins jobb och snackade lite bajs, sen gick jag till Netto och köpte alldeles för mycket för att det skulle va bekvämt att bära hela vägen hem. det fick bli dagens workout. 
Nu håller jag på och städar för fullt och snart är det fritt fram för barnen att komma hem. Har A imorn och på tisdag, och T kommer hem efter sitt "sommarlov" i skärgården imorn bitti, underbart! Han har varit där ända sen i onsdags.. mindre underbart.

Nähe, skulle man göra sig av med avloppslukten kanske, och äta nåt kanske.. sen då? jag är superrastlös idag, man blir ju effektiv iaf!

Kiss kiss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0