Ok... hrm

..Bellan kan inte feströka! Nu är det officiellt konstaterat.
Så, nu fåre va bra.. har inte så många cigaretter kvar i det här paketet så efter dom är det fan nog! Jag vill inte.. vill inte!! Uch vad äckligt det är att röka!

Idag är en sjukt grå dag, har ni noterat det?! En sjukt grå dag.. Jag har blöta skor och det är något bland de miljarder äckligate saker jag vet. och man blir obeskrivligt orkeslös när det är sånthär väder, jag la märke till att jag får tända i trepphusen på jobbet idag, det brukar man inte behöva göra såhär års.. Hm, little things..
Och just det! För ungefär precis två år sedan dog en klasskompis till mig av en hjärtattack på gymmet (Sara, Cicci ägna en tanke) jag är inte 100 på att det var just idag men jag vet att det var precis i slutet på juli för jag träffade en annan gammal klasskompis för ett par veckor sen och då pratade vi lite om det.. Vila i frid Samir!

Imorgon är jag ledig... word

Ciao loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0