Johnnyboy

Det finns en Johnny förstår ni, som jobbar på Riks, där jag jobbar... Hahahahahahahahahahahahahahaha jag dööööööör säger jag bara! Det bara flyger grodor ur munnen på honom. Man har aldrig never ever någonsin någon aning om när han är seriös eller när han driver. Och det hinner inte gå många sekunder mellan tokigheterna. Nej, ingen idé att ens försöka förklara, det finns inte ord för hur tokrolig denna människa är!
Idag t.ex.

Johnny; "I vissa kulturer.. ..om man inte tackar och tar emot när man blir bjuden på nåt.. .. så.. så.. så blir man halshuggen.. och.. eh, då äter jag hellre... ..fast inte mjölk för det får jag gaser av"

Jag dog.
Jag dog på bordet, sen gick jag, för jag klarade inte av att skratta så mycket med mat i magen, Jisses.. och när vi skulle beställa donkenmat i drive-in, hahaha.. nej jag ger upp, kan knappt skriva för jag börjar skratta så mycket när jag tänker på det. Och alla gör det, det finns ingen som kan va tyst när han sätter igång, och det är sådär, du vet, inte så att man fnissar lite och tänker "vad bäng han är" utan man dör!
Man dör på bordet!

Johnny; "I want.. eh.. want.. four four four.. eh, fyra beställings. Va fan, Jag vill ha en Mc. Mc. Mc.. eh Mc Donalds.. NEJ en Big Mc"
Ojoj, snacka om att man får Fonda-mage av att jobba en dag med Johnny.. det finns bara inte.

------
Annars då!? Livet leker.. just nu tvättar jag, mellan tvättarna har jag sjungit som fan i en trasig fjärrkontroll till Bubblé, jag menar det blir ju inte roligare än man gör det :P handsome kommer snart och det är ju rätt underbart oxå, sen jobbar jag heldag imorn igen men på onsdag får även Bellan va ledig. Fantasticoooo

nähe, tvättstugan here I come.. blä
Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0