hihi

IDAG HAR L och S fått sin baby  WOHO dom bor ju precis där jag jobbar så jag brukar svänga förbi ibland och säga hej, och det gjorde jag idag och då har dom kommit hem precis med den nyfödda.. åh det är ju magiskt! Det blir mitt 3e bebisgull på bara några dagar, det är som knark, fast vackert!
På tal om knark köpte jag cigaretter idag, och jag ångrar mig som fasen, jag vill inte ha dom. Men jag tänkte att det ju är lördag, och jag och Malin tänkte ta en öl på Highlander efter jobbet och innan jag går upp till mig och ramlar i säng, jag är obeskrivligt trött! Så då blir det lite feströk, men sen ska jag faktiskt lägga undan dom tills det blir partaja igen, inte hålla på och nalla.. feströkandet ska oxå få ett stopp men lugners tar vi'et va!? ja det gör vi..
Men det har iallafall varit en såndär bra dag på jobbet idag! =) Trots delad tur, det är inte illa.

Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0