better late than never

Världen är min egen och livet leker datten med mig :) insikt våldgästar mitt sinne, jag gillart!

---
Idag har jag bakat bröd, bakat chokladkaka, lagat ugnspannkaka (som blev nåt av det godaste jag har ätit ever) blåbärspajjen hann vi inte med så det får vi ta imorn. Jag och barnen. Vi har  tagit barnhelgen i början av veckan.. jag blev lite otålig... och så ska T tillbaka till skärgården i helgen, det lilla lyllot. hahahaha det såg ut som att jag hade skrivit fyllot
Men det passar rätt fint eftersom storebror har sitt kalas då. Och storebror är jag ju lite av ett fan av! Nej nu ska jag röka en cigarett som A-E var så söt och lämnade kvar sen blir det till att bita ihop för Bellan.. Ojoj, PMSig och rökfri, keep away!

Tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0