tänker... och tänker

Undrar, och funderar.. undrar vem som kommer ta upp det. Eller jag vet vem, men när?! time will tell, eller? ska man sätta ett stopp istället? nej vem vill det liksom. Snart flyttar jag och Thias. Snart är det jul.
Jag har inte varit mycket ensam alls den senaste tiden så varför känns det så himla ensamt? "När du inte är här är du så himla långt bort!" Thias har haft ögoninflamation, hoppas inte jag får det.
Min mamma kan inte gråta längre för hon får ont i ögonen när hon gråter för att hon gjorde det så mycket att det förstörde kanalerna, efter separationen. Man KAN alltså gråta slut på tårarna!
Ibland vill jag säga allt precis som jag känner istället verkligen! Det är inte att jag inte törs, det är att jag inte vet om det tjänar någonting till.
Kan man sova inatt? ska jobba imorn, gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0