Stackars mig

Idag halkade jag igen, japp satte mig på arslet, det är 3e gången, undrar som sagt hur många gånger det blir på en vinter!? Och idag frågade jag en trädgårdsmästare om tips för att lägga en gräsmatta då det är mest grus på min blivande uteplats. Jag fick en bok om stenpartier... ingen förstår mig

Ja jag tänker unna mig självömkan nu! För det är så jääävla synd om mig! Haha.. Men ibland känner jag mig fan sviken av alla i hela världen, utom Thias såklart. Det är knappast första gången jag sitter ensam en fredagkväll. Och när människor säger "ja men det är ju så när man har barn ensam, det är ju inte så konstigt" så vet jag att jag har gett mig in i min situation helt utan hjälp av någon annnan att skylla på MEN så ser jag mig om och ser massa andra ensamma mammor som har en hel hög med polare hemma hos sig en fredagkväll som kommer och käkar chips och spelar TVspel och sånt, kanske tillochmed för att dom ensamma mammorna liksom inte kan röra så mycket på sig. Jag har inget sånt och satan vad ensamt det kan bli efter ett par millioner såna kvällar! Idag ringde jag mamma, min egen mamma! Och frågade om hon ville komma hit med Des och Larry för att äta middag ihop och fick en hel löpbana med ursäkter tillbaka.
Fan

Ja snacka om att man märker vilka som är ens riktiga vänner när man har barn.. jag kommer ihåg hur alla sa att det bara skulle bli kul och alla skulle vara med heeela tiden, jag skulle aldrig behöva vara ensam hahaha vilken jävla bullshit!

Nej nu börjar jag snart böla och Thias är fortfarande vaken så det är inte dags än.. annat ämne!

Vi ska tydligen ha julen hemma hos mig i år igen.. vilket betyder att jag ligger efter i planeringen. Måste pynta mer än jag hade tänkt, måste baka mera så det finns till alla, inte bara mig och T.. eller snarare bara T =) Jag har iallafall köpt lite julklappar idag, nu är det bara några stycken kvar.
Träffade Petra, Kaylee, Petras mamma och Kenta på stan också.. Min mamma kom också förbi, det blev som bäckgatan allover igen hehe.
Och Kaylee kräktes på mig igen.. så himla söt bebis!! =)

Såhär kul tyckte Thias att det var att sitta och fika med oss..


Jaha
Ska man diska lite då..
.. med musik som muntrar upp!?
eh.. sen har jag inga fler idéer

Tja

Kommentarer
Postat av: sandra

jag brukar TJATA på min syster ibland för att hon ska komma förbi och spendera en lördagskväll med mig och barnen. det är ensamt att vara morsa ibland ja.



men varför pynta mer bara för att det kommer folk? hos oss syns det knappt att det är jul och vi ska fira julafton hos oss.

2009-12-18 @ 23:05:51
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: Anonym

ring när du har tråkigt då?? //danne

2009-12-22 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0