Hur gick söndagen nudå

Bakade pepparkakor så det stod härliga till :D säger man så? Det lät bonnit' hemtrevligt och julmysigt iallafall..


Sen gick jag och såg 2012 med Daniel.. komiskt nog på datumet innan deras domedag, om det hade varit det här året.. Sjukt bra film iallafall, om man kan ha överseende med blödiga hollywood-stories för det var det ju! Men det var ju hollywood så vad kan man räkna med, effekter som fick varje hår att resa sig hur som helst!!! Sjuuukt bra, see it dammit..

Efter bion gick vi till highlander och drack en varsin kopp Te.. rysskt Te.. hehe :P och pratade om allt från Egyptens pyramider till religioner, båtar och relationer.. hur trevlig kväll som helst. Så det blir det nog igen.
Mer dejting åt folket! Jag förstår mig inte riktigt på nutidens romanser, flirtar, flingar, förhållanden whatever.. Folk träffas genom en polare eller på en fest.. sen hänger dom hemma hos den ena eller andre hela tiden och sen ligger dom med varandra och vartefter ska dom bestämma sig för om det ska vara officiellt eller ej.. Haha, fan vad trist!
Var har gammal hederlig dejting tagit vägen?? hur många män säger "jag vill bjuda dig på middag ute", eller "följ med mig på en överraskningsdate" och så hamnar man i en ishall för att åka skridskor eller nåt?
Det är inget fel i det kan jag avslöja boooys! Det är tillochmed riktigt jävla fränt.

Jag skulle vilja träffa min man på universitetet =) det vore ballt. Eller Röda korset kanske.. I början av februari ska jag på möte -wohoo- på tal om Röda korset!!

Idag har jag "snöat fönster" med T, han älskade det och vi blev helt vita båda två :D svårt att låta bli krig hehe, och så har jag städat, strykt dukar, tvättat, fikat med Malin, gjort kyssar, knäck och ischocklad.. slängde ihop lite pannkakor till T också så spisen blevo mitt hem. Har handlat lite också och burit hit klappar från mamma. Imorgon ska jag köpa de två sista klapparna och den sista maten, julmusten och lite shit.
Var på väg att köpa granen idag men kom på att det är lättare om Jon grejar det och svänger förbi med den imorn!? och det var grönt.. Jag och mami gör ju allt annat så nåt kan man ju faktiskt be om hjälp med.
Sen är det julbrödet, julknäcke och all mat kvar. Men det mesta av maten grejar mamma medan jag är på jobbet på julafton.
Bra skit.
Mycket att göra men I love it =) så jävla kul för barnen.. Åh vad jag ser fram emot att väcka Thias med en pepparkaka till hendel och klä granen i mörkret med bara några ljus tända på julaftonsmorgon. Sen kommer hans pappa och hämtar honom och har honom fram till lunch, jag går till jobbet och kommer hem vid 16 och så äter vi tillsammans och då har alla kommit hem till mig redan =) yey, familj familj familj AH inget är bättre!

Jag skulle vilja bo som vikingarna gjorde i ett jättestort rum.. med hela släkten =)

Jag blir alltid glad runt jul, fan vilken tajming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0