Mycket att göra

Japp! Nu måste jag ta tag i projekt flytta. Ska ta en sväng till vinden när jag kommer hem ikväll efter jobb till 21 och leta kartonger, tror jag har ett gäng där uppe. Innan jul sa jag att jag skulle börja efter nyår men jag kommer ju ändå inte vara hemma så vad fan. Jobb jobb jobb, bra skit!
Sen kan jag börja tömma köksskåpen och spara det viktigaste och ha i hyllorna istället för då kan jag göra rent där inne så är det i allafall avbockat. Sen blir det packa och städa pö om pö om vartannat... eh, på nätterna!? mjo typ. Klagara jag? Nejdå, jag behöver greja, annars blir jag tokig.. och lat.

Jag tänker inte skriva nåt om nyår i år, ifall något oväntat inte händer.. Ska bara jobba så i år låtsas jag om att det inte är något nyår alls. Och jag ska va hos papi med jobb kontra barnvakt osv. Minnet av förra gör det tufft som fan, men det kvittar ju.

Nästa år ser ut att ha potential
Nu kan Thias och jag åka skridskor ihop =)
På lördag blir det perhaps bastubad med Malin och några till, börjar bra!
I sommar ska jag spela Cello på ett bröllop
Längtar hysteriskt tills flytten är klar och jag kan börja fixa
...och överraskningarna tar ju aldrig slut

bah jag är redan swinetrött och jag har en tur kvar.. och sen hem och börja böka :/ HUGA

Du anar inte hur skönt det är med musik i telefonen igen =) Tack som faan D


Kommentarer
Postat av: D

Varsågod sötis ;)

2009-12-31 @ 01:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0