Lugg




Lite skillnad! =) Men den nedre bilden är från i somras..
Idag ska jag släpa med Thias på stan, haha han hatar att gå i affärer, men jag måste röra lite på mig känner jag.. det har blivit lite för mycket inget den senaste tiden. Nu sitter han och skrattar ihjäl sig till "två snubbar" slapstick från 70talet, lerfigurer dessutom.. Bra att humorn är enkel!

Och nu är jag oxå hänging, hostar och snörvlar om vart annat. Men det gör väl de flesta så här års i och för sig..

Imorn (tror jag) ska lillebror ha en liten adventskonsert i Olai, det är ju givet menar jag!
Nostalgi delux bara =)

Ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt med lugg!!

(innan också såklart ;)

Hoppas du mår massa bra! kramen

2009-12-16 @ 11:35:26
Postat av: Anonym

hmm, mitt namn kom ju inte upp :P //Karin var det från :p

2009-12-16 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0