Livet...

...jag fattart inte!

upplever lustiga saker och kännslor, as usuall.
MALIN JAG VILL BASTUBADA SNAAAAART =)

Älskar att jag har Bagera nu! Det käns verkligen verkligen verkligen inte lika ensamt. Bra skit!
och han är ju så himlans söt



Och skitduktig.. höhö.. fattaru ;O
jaja, är hon lite trött den där Bellan kanske?

Har hängt med Daniel hela dagen, köpt några cd-skivor på rean.. försökt promenerat i snön ute hos honom, gick sådär. Tur att han gick först, såg nog jävligt kul ut! Haha
Nu är Thias hemma från en lilljul med sin morfar i Överrum, Bagera ligger och sover. Jag känner mig fortfarande lite risig men är lite bättre i halsen nu än i morse.. Allt är på plats.

Så sova då.. Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0