Kvinnlig intuition

Jag hatar det.. det är helt värdelöst att det stämmer så jävla väl för så förutsägbara kan inte alla människor vara!? Det värsta är att iochmed att man vet när nåt grisigt ska hända ett par dag i förväg så får man ju också lida ett par dagar extra. "du har ju haft rätt varje jävla gång" sa Malin, haha jovars..

Fy fan! Ingen är arg på någon, inte osams med någon.. Ibland är det väl bara inte meningen. Men jag kan lova att ingeting ingen jävla ting suger mer än att erkänna för sig själv när en människa man älskar mer än man visste var möjligt, mer än man kännt själv.. eller sett någon annan älska, någonsin -inte älskar en tillbaka.
Det är rätt hemskt.
Men jag är glad att jag är 23 år gammal och inte 43 som mamma var. Jag hoppas verkligen att den dagen jag träffar någon som inte vill något hellre än att vara med mig och är så stolt över att jag är hans så han vill visa hela världen det.. Jag hoppas verkligen att den dagen inte är så omöjlig som den känns!

Men ingen är arg på nån... även om jag kan sätta ett till streck på listan av män som har behandlat mig med lika mycket respekt som man har för en lus ungefär.. så är ingen arg på nån..
Synd, för det hade varit lättare att vara arg.

Jag vill se det som en chans för mig att träffa nån som aldrig någonsin skulle kunna vara otrogen, aldrig någonsin kunna tänka tanken att leva en dag utan att vakna upp med just mig. Det är en bra chans..
Det är något positivt?

Aldrig mer, jag lovar mig... aldrig mer!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Håller med, skulle också vilja ha ngn "for life" liksom.

2009-12-18 @ 20:17:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

dem finns tro mig gäller bara att se dem.. jag hade visat universum hur glad jag hade varit om du hade varit min bella.......promise

2009-12-22 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0