Fredag och helg

Ja jag har jobbat rak vecka kan man säga =) så är jag ledig både lördag och söndag, det är riktigt grejt faktiskt!
Hade en ledsagning med en tant tillvårdcentralen idag, när vi sitter och precis ska få gå in till Dskn går brandlarmet SÅKLART :/ ooohhhhh varför jaaag!?
Spring överallt och samlas här och evakueras dit, men tillslut fick vi gå in igen för det var bara nån som hade glömt en platta på eller nåt sånt, inget hade fattat eld.. Så slutade jag iallafall kl 12, åkte ner på stan, köpte prylar för att sy klart pepparkaksgumme-dräkten. Ska snart stryka alltihopa. Thias kläder också. Hans avdelning har luciafirandet på måndag nämligen..

Och så är det ju jag och malin mot världen hemma hos mig med massa peops på lördag ofcoooourse. =) Håller på att baka kyssar igen.. Mamma hade alltid det när vi växte upp så jag kan inte ha en jul utan kyssar, det går bara inte! Men det är fan svårt alltså, en sats har redan gått åt helvete!
Så till den stora frågan: SKOR- röda, limegröna, blå eller kanske rosa? till helsvart outfit.

Idag får vi en ny Popidol i Sverige, vi har ju sån brist på dom menar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0