Ohhh hååååår

Blondare än blondastSlingor
Blått :/
Svarta slingor
Svart
Brunt
Min egen hårfärg

För tillfället är jag ju som bekant blondare än blondast.. Men jag har stött på en del nackdelar..;
1. Jag tappar hår!! :O
2. Eftersom det sliter som perkele blir det ju liksom fult risigt och ja.. slitet
3. Det är crazy jobbigt att behöva färga utväxten hela tiden
4. Blondiner har roligast är en myt =P
Skämt åsido är det faktiskt lite jobbigt.. och jag tänkte att om jag färgar det till min vanliga hårfärg, eller riktiga, jag har nog ingen vanlig längre.. Den nedersta vill säga, då kan jag låta det vara ett tag så att håret får återhämta sig med massa inpackningar, öl och äggkurer. Dessutom så lär jag behöva klippa en rätt rejäl bit för att det ska göra någon skillnad.. jag har nallat toppar lite då och då men det händer inte så mycket. Jag måste ta minnst en decimeter till =( men, men.. det växer ju snabbt när det är friskt.
Och långt och snyggt är INTE samma sak!!

Vad tycker du? Vilken hårfärg?


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Jag tycker ändå att det var schysst när det var svart... Sen var ju jag förtjust i det där med att du hade vita slingor i också så det skulle ju bli lika mycket pill med det... Men ändå :)

2009-08-15 @ 10:37:42
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: chrille

Tycker det inte spelar ngn större roll vilken färg du har på ditt hår, du är lika vacker endå ;)

2009-08-16 @ 13:40:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker du är galet snygg i det allra blondaste.

2009-08-17 @ 19:30:02
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0